Meshkuj, keni kujdes: Ky produkt i përditshëm e rritë rrezikun e depresionit

PUBLIKUAR

Të gjithë e dinë se konsumimi i tepërt i sheqerit është i dëmshëm për shëndetin fizik, por hulumtimet e reja sugjerojnë se konsumimi i sheqerit gjithashtu mund ta dëmtojë edhe mirëqenien mendore – e veçanërisht nëse jeni mashkull.

Meshkujt të cilët konsumojnë shumë sheqer janë 23 për qind më të prirë të zhvillojnë çrregullime të zakonshme mendore – si depresioni e shqetësimi – krahas atyre të cilët nuk konsumojnë aq shumë sheqer, transmeton Telegrafi.

Të paktën këtë e thotë studimi i ri nga Instituti i Epidemiologjisë të Universitetit të Londrës.

Por, sa shumë sheqer konsiderohet “shumë sheqer”?

Siç duket 67 gramë sheqer e kalon sasinë e rekomanduar, ndonëse në Amerikë meshkujt mesatarisht konsumojnë 94 gramë sheqer në ditë.

Anika Knuppel, e cila e ka udhëhequr këtë hulumtim, ka thënë:

“Ka shumë faktorë të cilët ndikojnë në mundësinë për çrregullime disponimi, megjithatë konsumimi i dietave të cilat kanë përqindje të madhe të sheqerit mund të jetë shkaktari i sëmundjeve mendore te meshkujt”!

Vlen të ceket se studimi nuk ka gjetur ndonjë ndërlidhje mes konsumimit të sheqerit dhe çrregullimit të disponimit te gratë, dhe kjo mbetet ende e paqartë se përse!

SHIKO MË SHUMË

Dy infermiere të reja nga Lipjani model përkushtimi në Ditën Ndërkombëtare të Infermierisë

Me rastin e Ditës Ndërkombëtare të Infermierisë, nën moton “Infermierët tanë, e ardhmja jonë”,...

Ju dhemb shpina prej javësh dhe barnat nuk ndihmojnë? Kur duhet të shqetësoheni seriozisht

Radikulopatia nuk është thjesht dhimbje shpine – pse analgjezikët nuk ndihmojnë dhe kur nevojitet...

QKUK realizon për herë të parë në Kosovë zëvendësimin e harkut të aortës me procedurën FET

Shërbimi Spitalor Klinik dhe Universitar i Kosovës ka njoftuar se në Qendrën Klinike dhe...