Ngrënia e këtij ushqimi të shijshëm dy orë para darkës mund t’ju ndihmojë të konsumoni porcione më të vogla

PUBLIKUAR

Gërmimi në një vakt të shijshëm si lazanja ose pula e pjekur është ajo që shumë prej nesh presin me padurim pas një dite plot tension.

Hulumtimet e reja tregojnë se ju mund të shtypni oreksin tuaj dhe të hani pjesë më të vogla duke ngrënë produkte të qumështit para darkës.

Një studim i fundit i publikuar në The Journal of Nutrition hulumtoi efektet pozitive që mund të ketë marrja e qumështit në oreksin.

Studiuesit përfshinë 30 të rritur të moshuar (60 deri në 70 vjeç) dhe 28 të rinj (mosha 20 deri në 30 vjeç) në studim. Pjesëmarrësve iu kërkua të konsumonin ose 350 gram kos grek, 60 gram djathë, ose 500 ml ujë ose qumësht të plotë dy orë para se të hanin darkë.

Niveli i oreksit të tyre, sheqeri në gjak dhe përgjigjet e tretjes u matën para, gjatë dhe pas vaktit.

Më pas, autorët e studimit zbuluan se produktet e qumështit ndihmuan në uljen e niveleve të sheqerit në gjak pas vaktit, oreksin para vaktit dhe konsumimin e përgjithshëm të vakteve në krahasim me ujin.

Ata gjithashtu thanë se kosi funksiononte më mirë për të shtypur oreksin para vaktit se çdo formë tjetër e qumështit. Kur bëhej fjalë për kohën e ngrënies, jogurti dhe djathi reduktuan marrjen e kalorive të pjesëmarrësve me 62 për qind, ndërsa qumështi e bëri këtë me 33 për qind.  /Telegrafi/

SHIKO MË SHUMË

Dy infermiere të reja nga Lipjani model përkushtimi në Ditën Ndërkombëtare të Infermierisë

Me rastin e Ditës Ndërkombëtare të Infermierisë, nën moton “Infermierët tanë, e ardhmja jonë”,...

Ju dhemb shpina prej javësh dhe barnat nuk ndihmojnë? Kur duhet të shqetësoheni seriozisht

Radikulopatia nuk është thjesht dhimbje shpine – pse analgjezikët nuk ndihmojnë dhe kur nevojitet...

QKUK realizon për herë të parë në Kosovë zëvendësimin e harkut të aortës me procedurën FET

Shërbimi Spitalor Klinik dhe Universitar i Kosovës ka njoftuar se në Qendrën Klinike dhe...